czwartek, 26 maja 2011

Pomysł założenia bloga

Pomysł założenia bloga tkwił w mojej głowie już od jakiegoś czasu... Zrodził się dzięki kilku niezależnym sugestiom, że powinnam dzielić się swoimi doświadczeniami, a powracał zwłaszcza wtedy, kiedy znajomi (i nieznajomi) z zaciekawieniem wypytywali o moje zainteresowania, podróże, styl życia, opinie...
Wybór tytułu tego bloga sam w sobie był niełatwą decyzją, jednakże myślę ze prosta fraza Lifestyle blog (pol: blog o stylu życia) doskonale do niego pasuje! a i trochę angielszczyzny nie zaszkodzi! J
Przeglądając złote myśli o życiu, wybrałam także cytat Oskara Wilde: "Życia nie można opisać, można je tylko przeżyć" jako myśl przewodnią moich publikacji. Postaram się aby moje posty były autentycznym odzwierciedleniem mojej rzeczywistości. Mam nadzieję, że Was one zainteresują, będą dla Was inspiracją i motywacją w pogoni za szczęściem... x


5 komentarzy:

  1. Dzisiaj przyszłam pierwszy raz i obiecuję częściej zaglądać: bardzo podoba mi się myśl przewodnia:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzieki Aga! mam nadzieje ze Cie nie zawiode!;)

    OdpowiedzUsuń
  3. I bardzo dobrze zrobiłas, ze go zalozylas (bloga). Potrafisz pisać i przez to "szara rzeczywistość" robi się ciekawa. Gratuluje ;-) Magda

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja uwielbiam zagladac do Ciebie Madziu, Twoje posty to dopiero ozywiaja szara rzeczywistosc! Dziekuje za komentarz i Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń