piątek, 1 lipca 2011

Kapelusz z wyprzedaży

Moim pierwszym łupem z tegorocznych letnich wyprzedaży był słomiany kapelusz. Wczoraj założyłam go po raz pierwszy i 3 obce osoby powiedziały mi, że ładnie w nim wyglądam. Utwierdziło mnie to w przekonaniu, że był to trafny zakup! J Kiedyś myślałam, że nie pasują mi żadne nakrycia głowy. Może dlatego, że jeżeli się ich nie nosi pierwsza przymiarka wydaje się dziwna, a poza tym trzeba trafić na odpowiedni kształt i kolor. Teraz często zdarza mi się po prostu wstąpić do sklepu i zacząć przymierzać czapki czy kapelusze. Ten znalazłam w dziale męskim Zara, czekając znudzona aż mój ukochany opuści przymierzalnie! A Wy, kupiłyście już coś na wyprzedażach? x


9 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie czasami na wyprzedaży możemy znaleźć coś ciekawego. Jeśli chodzi o czapki i kapelusze to ja zaopatruję się w nie u https://www.sterkowski.pl/ gdyż bardzo cenię sobie eleganckie nakrycia głowy. Zresztą kapelusze z pewnością takie są.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem wielką zwolenniczką kapeluszy. W mojej garderobie mam ich co najmniej kilka. W modne kapelusze zaopatruje się przeważnie na https://hatfactory.eu/. Znaleźć tam można ogromny wybór przeróżnych nakryć głowy, które są wykonywane z wysokiej jakości materiałów. Odpowiednio dobrany kapelusz jest świetnym uzupełnieniem każdego ubioru. Pozytywnie wpływa też na nasz wizerunek.

      Usuń
  3. Bardzo mi się to podoba. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie opisane. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie jak widać nawet z wyprzedaży można dostać bardzo fajny kapelusz i ja jestem zdania, że kapelusza są naprawdę super. Jak czytałem niedawno o kapeluszach kowbojskich https://panitorbalska.com/kapelusze-kowbojskie-jak-z-filmu-daj-sie-poniesc-fantazji/ to jestem pewny, że to jest to, czego potrzebuję.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń