środa, 6 lipca 2011

Ubiór eleganckiej kibicki

W nawiązaniu do poprzedniego posta chciałabym podzielić się inspiracjami, jak można się ubrać, aby wygłądać sportowo, a zarazem elegancko, biorąc udział w różnych wydarzeniach sportowych. Przede wszystkim trzeba być bardzo ostrożnym łącząc ubrania różnych stylów w jedna stylizację, najlepiej jest też wybrać sobie kolor(y) przewodni(e). Ja zdecydowałam się zestawić obsisłe dzinsy i kolorową koszulkę z białą elegancką marynarką, butami na obcasie i sportową bejzbolówką. Moja gama kolorystyczna to róż-błękit-biel. Oto efekty oraz kilka innych propozycji w podobnym stylu...



Dzinsy: River Island
Marynarka: H&M
Koszulka: Primark
Czapka z daszkiem: Rip Curl
Buty i okulary... bez marki

3 komentarze:

  1. Jak mój mąż grywał w piłkę to często na mecze ubierałam się właśnie w tym stylu :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny zestaw , n atego typu wyjscie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie sama stylizacja jest bardzo elegancka i mi się ona podoba. Również jestem wielką fanką różnych nakryć głowy. Czytałam także na https://e-szafa.pl/wraca-moda-na-meskie-czapki-i-kapelusze-zobacz-hity-tego-sezonu/ że właśnie w tym sezonie czapki i kapelusze będą prawdziwym hitem. Na to liczę.

    OdpowiedzUsuń