środa, 2 listopada 2011

Dom Moich Marzeń cz.||: Przedpokój

Pierwszym krokiem do wnętrza mojego wymarzonego domu jest hol... Zaprezentowany poniżej projekt Windsor Smith to dla mnie definicja piękna!
Bardzo podoba mi się (do tej pory znienawidzona!) szachownica na podłodze - połączenie popielu i ecru znacznie redukuje rażący kontrast typowych czarno-białych kafelek. Pikowana sofka o niespotykanym kształcie oraz ozdobna latarnia zdecydowanie przyciągają na siebie uwagę. Całość zalana światłem i utrzymana w neutralnej kolorystyce podkreśla klasyczny, a zarazem nowoczesny, charakter wnętrza. Jednym słowem, ten przedpokój to wyrafinowana wizytówka domu zaaranżowanego w tranzycjonalnym stylu i nawet na zdjęciu sprawia oszałamiające wrażenie! Jestem w nim zakochana!  

Windsor Smith
Dwa kolejne przedsionki są także bardzo szykowne, utrzymane w stonowanej kolorystyce bieli oraz wielorakich odcieni brązu. Prezentują wdzięcznie wyprofilowane nadproża i ozdobne ściany podzielone listewkami na sekcje (moje ulubione!).  Podobają mi się eleganckie dodatki, a także podłogi i schody z ciemnego drewna; oprócz tego, że są praktyczne, mają także swój urok.

Joe Schmelzer

3 komentarze:

  1. Kanapa na drugim zdjęciu mnie urzekła :D

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że sam przedpokój również jest bardzo ważny jeśli chodzi o aranżację wnętrz. Moim zdaniem, by pozostał on dłużej zadbany to należy już myśleć troszkę wcześniej. Wystarczy przed drzwiami wejściowymi położyć wycieraczkę systemową https://www.alumatex.pl i wtedy zdecydowana większość brudu pozostanie przed wejściem.

    OdpowiedzUsuń