wtorek, 13 marca 2012

Inspiracje + zakupy

Nie do końca wszystkie wiosenne, ale to akurat siedzi mi w głowie...
Pasek w stylu obi z ciemnobrązowej skóry  


Ten jest idealny, ale kosztuje $150 - szukam dalej...


Stylizacja Country and Western
bardzo fajne, klasyczne zestawienie delikatnej spódniczki, jeansowej koszuli i szerokiego paska jw.


Sukienka na wesele
Uwielbiam te z piórami, ale nie jestem pewna jak zostałaby odebrana w Polsce?


Białe, skórzane trampki z ćwiekami za kostkę
Przykład z Aldo, ale szkoda, że ćwieki znalazłyby się po wewnętrznej stronie gdyby odwinąć cholewki


Jedna z propozycji J.Crew na jesień
Absolutna perfekcja!


Sznurowane buty w militarnym stylu 
Betsey Johnson


 Cathy Jean


W końcu kupiłam skórzane Steve Madden!
Zamek z tyłu troszeczkę mi przeszkadza, ale mam nadzieję, że się rozchodzą


Pozostałe zakupy
- czarne bikini z typowym nadrukiem smoka Ed Hardy - moje marzenie, przecenione na pół najniższej zaznaczonej ceny - ze $165 na $25!!
- biała, koronkowa bluzka J.Crew
- białe spodnie American Eagle - moja poprzednia para zafarbowała się w walizce na niebiesko od jeansow...
- pasek obi H&M - nie do końca taki jak chciałam, ale może się przyda póki poszukuję ideału
- delikatna tiulowa spódniczka


8 komentarzy:

  1. Mi też się podoba ta sukienka na wesele :) ale w PL pewnie by odebrano to jako kicz :|
    a co do J.Crew boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczne i gustowne zakupy.
    Juz czekam na jakas mala prezentacje ;)
    Bikini bylo na Twojej> liscie zakupowej< wiec tym bardziej gratuluje udanych zakupow!
    Co do sukienki na wesele, moim zdaniem jak najbardziej trafna! ma sie Tobie podbac a nie innym ;)
    jest BOSKA,slicznie bedzie wygladac w tancu!

    OdpowiedzUsuń
  3. co Wy mowicie dziewczyny.. PL to nie jakas dziura i nie wiem skad to stwierdzenie,ze sukienka nie bylaby dobrze odebrana... jak nie spodoba sie komus to trudno, po co sie przejmowac! jest piekna i ja bym tylko na to patrzyla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepraszam, chodzilo mi o to, ze pochodze w bardzo konserwatywnej rodziny;]

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupy się udały ;P buty w militarnym stylu Betsey Johnson są fantastyczne! takie chciałabym mieć...
    hmmm sukienka z piórami jest piękna...chociaż ja osobiście takiej kreacji na wesele bym nie wybrała. Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nieee No!!!! idę sie pogrązyć w otchłani rozpaczy!!! ja mam zimno i wilgotno a są tacy co kupują...bikini!!! Jak żyć sie pytam! :)
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziewczęta, trzeba sobie jednak powiedzieć że mentalność polaków jest momentami straszna. Większość ludzi mogła by ją skrytykować ale wydaje mi się że w większej mierze prze to że byli by po prostu zazdrośni ;)

    Jeżeli Tobie się podoba to nie ma co się zastanawiać ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam jakieś dwa lata temu spódnicę ze strusich piór na polskim, małomiasteczkowym weselu i absolutnie nikt nie powiedział złego słowa na jej temat, wręcz przeciwnie - większość chwalących to były babcie i starsze kobitki. Więc przestańcie smęcić o polskim krytykanctwie i zazdrości, a Ty kup sukienkę która Ci się podoba i baw się w niej jak najlepiej. To w końcu nie Twoje wesele...

    OdpowiedzUsuń