sobota, 22 grudnia 2012

Odrobina polskości



Grudzień, a już nawet końcówka listopada, stał pod znakiem odwiedzin, spotkań, wymiany e-maili i zawierania nowych znajomości. Nie byłoby w tym nic nadzwyczajnego, gdyby nie fakt, że większość tych interakcji odbyłam z Polkami! 
Polaków w Los Angeles jest jak na lekarstwo, dlatego z czasem coraz bardziej doceniam potencjał tego bloga, serwisu CouchSurfing i zapoznawania znajomych znajomych, których tu posiadam. 
Tę niematerialną wartość bloga doceniam w szczególności. Zakładając go miałam nadzieję, że w jakiś sposób pomoże mi on uporać się z niedosytem kontaktów towarzyskich, ale tak naprawdę nie wiedziałam czego się spodziewać. Nawiązując każdą wirtualną znajomość za jego pośrednictwem, miałam nadzieję, że ona pewnego dnia być może się urzeczywistni. I, ku mojemu zaskoczeniu, stało się tak już wiele razy! Wyczekane uściski dłoni wirtualnych znajomych, którzy czasami także mieszkają w LA lub tylko odwiedzają miasto, sprawiają mi naprawdę dużo radości!
Jestem bardzo szczęśliwa, że mój blog skupia wokół siebie grono tak nieszablonowych, ambitnych i ciekawych świata dziewczyn! A przy okazji tyle, co się w tym miesiącu najadłam polskiej *sprezentowanej* czekolady, naczytałam polskich gazet i nagadałam po polsku, to moje! Dzięki dziewczyny! x

8 komentarzy:

  1. mamy szczęście, że żyjemy w tak wspaniałych czasach, że z łatwością można się dzielić przeżyciami, zdjęciami, informacjami i że możemy czytać tak fajne i przydatne blogi :)

    Wesołych Świąt. zasłużyłaś na te wszystkie czekolady i uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to wspaniale, że blog przynosi Ci tyle satysfakcji i radości to chyba najważniejsze ;)oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego DOBREGO dla Ciebie oraz Twoich bliskich na nadchodzące święta :)
    Cieszę się,że blog daje Ci tyle radości - pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. :)Gdzie te chłopy?
    Uściskaj tylko delikatnie bliźniaki.
    ZDROWYCH,SPOKOJNYCH ŚWIĄT.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oczywiscie nie moge zapomniec o jedynym (ujawnionym) czytelniku - Macku;))

    Dziekuje bardzo za zyczenia, wzajemnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Guns n roses...ciekawie u Ciebie =) Muszę troszkę poszperać, by dowiedzieć się czegoś więcej =)
    Wspaniałego Sylwestra!!!!!

    OdpowiedzUsuń